MARKAS - NESTOR  ROADSTER  SPORT

( 2-osobowy )

                                                                   


Nestror powstał w 1995 roku i był następcą Pirata,

produkowanego od 1993r. na podstawie nadwozia i stylistyki Marlina.

* * *

Od 1995 roku

Przy współpracy z firmą J.A.K. wykonujemy montaż Nestora roadstera w wersji sport,

na podzespołach BMW.

W firmie J.A.K.  wykonywane są ramy i elementy nadwozia.

My wykonaliśmy poprawę stylistyki zewnętrznej i wewnętrznej,

jak również zastosowaliśmy zmodyfikowany układ jezdny i napędowy  BMW. 

* * *

Nestor - roadster  sport jest  oferowany do sprzedaży jako kit-car , czyli zestaw do samodzielnego montażu,

lub gotowy zmontowany pojazd wykonany na  zamówienie.


Zestaw montażowy podstawowy.

( różne opcje )

 

Ramy.

  1. Rama  -   pod zawieszenie przód i tył Polonez (standard)
  2. Rama  -  pod zawieszenie przód Polonez, tył BMW
  3. Podłoga, tunel wału i grodż komory silnika.

Elementy nadwozia.

  1. Tył
  2. Błotniki przednie
  3. Błotniki tylne
  4. Osłona chłodnicy - (griil)
  5. Drzwi
  6. Osłony boczne silnika
  7. Maska silnika
  8. Podszybie maski silnika
  9. Podszybie wewnętrzne deski rozdzielczej
10. Obudowy lamp przednich dużych
11. Puszka akumulatora
12. Szyba przednia
13. Wspornik przednich lamp
14. Zawias maski silnika
15. zamki i zawiasy drzwi
16. drążki kierownicze
17. Przekładnia kierownicza.
Razem rama i elementy nadwozia  ( standard ). 12.000 zł.
Wstępne spasowanie elementów nadwozia. 2.000 zł.
Zabezpieczenie ramy i elementów. 600 zł.
Piaskowanie i malowanie ramy i elementów. 1.500 zł.
Piaskowanie i ocynkowanie ramy i elementów. 1.500 zł.

Zestaw montażowy podstawowy standard ( weselno - ślubny ) rama i nadwozie wstępnie spasowane  - 14.000 zł.


Elementy dodatkowe

( różne opcje )

 

Oświetlenie i lusterka  
  1. Wkłady lamp przednich z ramkami 2 szt.
280 zł.
  2. Halogeny 2 szt.
360 zł.
  3. Lampy tył 2 szt.
320 zł.
  4. Kierunkowskazy 2 szt.
240 zł.
  5. Lampa przeciwmgielna i cofania ( zwykłe ). 80 zł.
  5. Lusterko wewnętrzne 1 szt.
150 zł.
  6. Lusterka zewnętrzne 2 szt.
300 zł.
   
Szybki i owiewki  
  1. Owiewki boczne ( pleksa ) 2 szt. kpl.
360 zł.
  2. Owiewki boczne ( szkło ) 2 szt. kpl. 740 zł.
  3. Szybki przeciwsłoneczne 2 szt. kpl.
340 zł.
  4. Osłona tylna od wiatru
600 zł.
   
Elementy ozdobne.
  1. Zderzaki przód i tył stalowe chromowane

   1.200 zł.

  2. Zapinki maski silnika stylizowane 4 szt.
320 zł.
  3. Siatka wlotu powietrza (atrapa)
300 zł.
  4. Klamki drzwi zew. i wew. 4szt.
300 zł.
  5. Progi kpl. 2 szt.
600 zł.
  6. Osłona układu wydechowego
300 zł.
  7. Orzeł na chłodnicę
100 zł.
  8. Stelaż dachu
300 zł.
  9. Guma rantowa błotników
80 zł.

 

Wersja standard elementy dodatkowe podstawowe  -  4.210 zł.

Zdjęcia i więcej elementów dodatkowych do wyboru w dziale sklep-akcesoria.

Wszystkie elementy dodatkowe można zastąpić swoją własną koncepcją przy budowie pojazdu we własnym garażu.

Ceny gotowych pojazdów wykonanych u nas na zamówienie, zależą od opcji zamówienia i indywidualnego kosztorysu klienta.


Dane techniczne

( budowy pojazdu we własnym garażu )

 

RAMA  -  stalowa wykonana z zimnogiętych profili o przekrojach prostokątnych i o grubości ścianki 3mm. Podłoga tunel wału napędowego i przegroda komory silnika z blachy stalowej.

NADWOZIE   -  dwu-osobowe otwarte, stylizowane typu - Roadster . Wykonane z blachy i tworzyw sztucznych wzmocnionych włóknem szklanym.

ELEMENTY DODATKOWE   -   Dobiera się według własnej koncepcji i opcji budowy pojazdu.

SILNIK I SKRZYNIA BIEGÓW   -   W zależności od opcji budowy - Polomez (Rover), Ford, BMW, itp. do 3,0l. pojemności. Silnik umieszczony z przodu. Napęd klasyczny na koła tylne.

PRZENIESIENIE NAPĘDU   -   Wał napędowy w zależności od zastosowanego silnika i tylnego zawieszenia wykonany do danej długości, według własnej koncepcji.

ZAWIESZENIE PRZÓD   -   Polonez

ZAWIESZENIE TYŁ   -  Polonez

UKŁAD KIEROWNICZY  -   Polonez

UKŁAD HAMULCOWY   -   Polonez

UKŁAD WYDECHOWY   -   wykonany do danej opcji silnika według własnej koncepcji.

UKŁAD PALIWOWY   -   Zbiornik paliwa Polonez - pompy, filtry, przewody i czujnik poziomu paliwa w zależności od silnika, według własnej koncepcji.

UKŁAD CHŁODZENIA i OGRZEWANIA   -   Chłodnica i nagrzewnica Polonez.

ELEKTRYKA   -   Wiązki wykonane do danej opcji silnika, deski rozdzielczej i elementów dodatkowych, według własnej koncepcji.

DESKA ROZDZIELCZA   -   Zegary, przełączniki i wykończenie, według własnej koncepcji.

KOŁA PRZÓD   -   W zależności od zawieszenia (14"x 7"), (15"x 7")

KOŁA TYŁ  -   W zależności od zawieszenia (14"x 7"), (15"x 7")

TAPICERKA, LAKIER I WYKOŃCZENIE   -   Według własnej koncepcji.

 
DŁUGOŚĆ 3640mm.
ŚŻEROKOŚĆ 1600mm.
WYSOKOŚĆ 1100mm.
ROZSTAW OSI 2520mm.
MASA WŁASNA  0d 600 kg.do 800 kg.
OBCIĄŻENIE 2 osoby i bagaż  

 


Montaż.

         

         

         

       MARKAS - NESTOR  ROADSTER  SPORT

( samochód wykonany  w latach 1998 -1999.   koszt budowy  100 000 zł.)


         

         

MARKAS - NESTOR  ROADSTER  SPORT

( samochód wykonany  w latach  2000 - 2004.   koszt budowy   60 000 zł. )


         

         

MARKAS - NESTOR  ROADSTER  SPORT

( samochód wykonany  w latach 1998 -1999.   koszt budowy  80 000 zł.)


        

         

MARKAS - NESTOR  ROADSTER  SPORT

( samochód wykonany  w latach 1996 -1997.   koszt budowy  60 000 zł.)


         

         

         

         

MARKAS - NESTOR  ROADSTER  SPORT

( samochód wykonany  w latach 1995 -1996.   koszt budowy  80 000 zł.)


          

MARKAS - NESTOR  ROADSTER  SPORT

( samochód wykonany  w latach 1995 -1996.   koszt budowy  50 000 zł.)


         

         

         

MARKAS - NESTOR  ROADSTER  SPORT

( samochód wykonany  w latach 1995 -1996.   koszt budowy  70 000 zł.)