KOMIS

 

SAMOCHODY - ZABYTKOWE

I  repliki  I  zabytkowe  I  sportowe  I  różne  I


PACKARD

Cena   45 000,00  euro.

W  zależności od kursu  euro około

( 189 000,00 zł. )

         

         

 

         

         

         

 

         

         

         

 

         

         

         

 

         

         

Model 826, 5-osobowy sedan

Rok prod. 1931

8 cyl., 320 cali sześciennych = 5243 cm3, 100 KM

Skrzynia 3-biegowa

Rozstaw osi: 3.238m

Waga: 2020 kg

Długość 4.8m, szerokość ok. 1.8m, wysokość 1.8m

Dokumenty: Title of Ownership (clean).

 Dokumenty celne świadczące o wprowadzeniu pojazdu na teren UE.

 Umowa kupna z osobą prywatną z Belgii.
 


CITROEN  15 - SIX   ( 1947 )

Cena   120 000,00 zł.

         

    


Model produkowany w latach 1938-1957. Opisywany samochód jest z roku 1947.

Jest to luksusowa wersja samochodu BL11 z zastosowaniem silnika sześcio cylindrowego.

Samochód był nazywany popularnie "Gangsterauto" a po wojnie używany w Polsce przez bezpiekę

ze względu na dobre trzymanie się drogi, szybkość i przyspieszenie.

Auto świetnie nadaje się do obsługi ślubów i innych okolicznościowych okazji.

Pojazd jest 5 osobową luksusową limuzyną z przednim napędem.

Ma niezależne zawieszenie wszystkich kół, na zasadzie drążków skrętnych.

Samochód często był rekwizytem w różnych filmach historycznych i wojennych.


Podstawowe dane techniczne.

Motor benzynowy górnozaworowy 6-cylindrowy rzędowy o pojemności 2867 cm3, moc 77 PS, przedni napęd,

3-biegowa synchronizowana skrzynia biegów, hamulce hydrauliczne, przód resorowany drążkami skrętnymi wzdłużne,

tył drążkami skrętnymi poprzecznym, amortyzatory hydrauliczne.

Tak jak w samochodach BL11 karoseria czterodrzwiowa samonośna.

Ciężar samochodu 1270 kg.

Szybkość maksymalna 130 km/h.

Średnie zużycie paliwa 12-18 l / 100 km.

Wymiary: długość 4940 mm, wysokość 1540 mm, szerokość 1760 mm.


Stan pojazdu
Samochód całkowicie odrestaurowany, na chodzie. Egzemplarz muzealny.
 


CITROEN   B - 11   (   )

Cena   140 000,00 zł.

         

Końcowy model serii Traction Avant produkowany o 1934-57r.

Zakupiony w południowej Francji w idealnym blacharskim stanie, ostatecznie jest w po renowacji.
Ta seria zmodyfikowana ze względu na dużą szybkość oraz dobre trzymanie się drogi

było ulubionym autem gangsterów, artystów, playboy, aktorów a w Polsce był ulubionym autem służb bezpieczeństwa.
W Niemczech ma pseudonim "Gangster".
Samochód ten świetnie nadaje się do uroczystości ślubnych ze względu na efekt optyczny i przestronne wnętrze.


Podstawowe dane techniczne.


Motor 11D benzynowy górnozaworowy 4-cylindrowy rzędowy o pojemności 1911 cm3, o mocy 65KM, przedni napęd,

3-biegowa synchronizowana skrzynia biegów, hamulce hydrauliczne,

przód resorowany drążkami skrętnymi wzdłużnymi, tył drążkami skrętnymi poprzecznym, amortyzatory hydrauliczne, panewki cienkościenne.

 Posiada instalacje elektryczną 12V. Maksymalna szybkość pojazdu 132km/h.

Seria ta została wyprodukowana w limitowanej wersji 14.690szt. Karoseria samonośna.

Ciężar samochodu 1110 kg.

Średnie zużycie paliwa 8-10 l / 100 km.

Wymiary: długość 4630 mm, wysokość 1540 mm, szerokość 1760 mm. Rozstaw osi 3009 mm.
Ten egzemplarz jest modelem przejściowym z ostatniego roku produkcji.

Następcą są słynne DS-y produkowane aż do 1973r.

W prezentowanym samochodzie jest zamontowany silnik 11D który był również montowany w pierwszych DS-ach,

posiadający większy stopień sprężania 6,8 o mocy 65KM przy 4000 ob./min.


Stan pojazdu

Samochód całkowicie odrestaurowany, na chodzie. Egzemplarz muzealny.
 


CITROEN   C-4  G   (   )

Cena   140 000,00 zł.

         

    

Przedstawiany pojazd to model C4G w wersji z silnikiem 1767 cm3 wyprodukowany na zamówienie w 1931 roku.

 Modele C4 były produkowane w latach 1928-1932.

Ten model od 1930 roku był montowany w Polsce w nowej montowni w Warszawie przy zbiegu ulicy Czerniakowskiej 199 i Górnośląskiej.

Prawdopodobnie jest to jedyny zachowany model C4 wyprodukowany w tej polskiej montowni.

Samochód został zakupiony "na chodzie" w oryginalnym stanie dobrze nadającym się do restauracji.


Podstawowe dane techniczne.

Motor benzynowy dolnozaworowy o pojemności 1630 cm3 w modelu standardowym (C4).

 Modele C4G wykonywane na zamówienie w 1931 roku miały pojemność 1767 cm3.

 Moc 32 PS przy 2700 obr/min, tylni napęd, 3-biegowa skrzynia biegów, hamulce cięgłowe (mechaniczne, ostatni taki model Citroena),

ciężar samochodu około 1200 kg.

 Szybkość maksymalna 90 km/h.

 Średnie zużycie paliwa 8-10 l / 100 km.

Zawieszenie to resory wzdłużne z amortyzatorami ciernymi.

 Ostatni model Citroena produkowany z karoserią osadzoną na stalowej ramie o dużej wytrzymałości (z tego względu popularnie nazywany "niezniszczalny").

 Szerokość przedniej i tylnej osi 1340 mm. Rozstaw osi 2780 mm.


Stan pojazdu

Samochód całkowicie odrestaurowany, na chodzie. Egzemplarz muzealny.


CITROEN   B-11 COUPE   ( 1938 )

Cena   550 000,00 zł.



Model produkowany tylko na zamówienie w latach 1934-1938 w bardzo małych ilościach równolegle do podstawowych modeli limuzyny.

Opisywany samochód jest jednym z ostatnich egzemplarzy z roku 1938.

Historia samochodu nie jest znana, został on zakupiony w Niemczech w fatalnym stanie.

Obecnie jedyny egzemplarz w Polsce.

 Karoseria "Faux Cabriolet" to znaczy nadwozie dwudrzwiowe zamknięte typu coupe.

 Wewnątrz kabiny 2 miejsca siedzące, na zewnątrz kabiny dodatkowe 2 miejsca w klapie nazywane "miejscem dla teściowej".


Podstawowe dane techniczne.

Motor benzynowy górnozaworowy 4-cylindrowy rzędowy o pojemności 1911 cm3, moc 46 PS, przedniu napęd,

3-biegowa synchronizowana skrzynia biegów, hamulce hydrauliczne, przód resorowany drążkami skrętnymi wzdłużnymi,

 tył drążkami skrętnymi poprzecznym, amortyzatory hydrauliczne.

 Karoseria samonośna.

Ciężar samochodu 1040 kg.

Szybkość maksymalna 115 km/h.

Średnie zużycie paliwa 8-10 l / 100 km.

Wymiary: długość 4380 mm, wysokość 1500 mm, szerokość 1670 mm.

Rozstaw osi 2910 mm. Rozstaw kół 1370 mm (oś przednia) 1350 mm (oś tylnia)


Stan pojazdu

Samochód całkowicie odrestaurowany, na chodzie. Egzemplarz muzealny.


ASTON   MARTIN   LAGONDA  M - 45  ( 1934 )

( SPRZEDANY )

         

    

         

    

Typ:
Sedan / Limuzyna
Rok produkcji:
1934
Skrzynia biegów:
manualna
Moc:
115 KM (85 kW)
Pojemność skokowa:
4467 cm³
Rodzaj paliwa:
benzyna
Kolor:
zielony
Liczba drzwi:
4/5
Status pojazdu sprowadzonego:
sprowadzony / zarejestrowany
Kraj pochodzenia:
Wielka Brytania
Kraj aktualnej rejestracji:
Polska
Dodatkowe informacje:
zabytkowy, pierwszy właściciel, bezwypadkowy, garażowany
Opis pojazdu:
Aston Martin Lagonda M45, rok 1934
Oryginalny. W pełni odrestaurowany. Unikat! Zarejestrowany w Polsce.

Silnik rzędowy, górnozaworowy, sześciocylindrowy chłodzony cieczą, poj. 4467 cm3.
Moc maksymalna 115 KM.
Dwa stałociśnieniowe gaźniki SU Birmingham. Dwie pompy paliwa. Instalacja elektryczna 12V. Skrzynia biegów: czterobiegowa + wsteczny.
Podwozie: rama stalowa. Nadwozie: Aluminiowe poszycie na drewnianym szkielecie.
Masa własna 1910 kg.
Prędkośc maksymalna: ok. 130km/h.
 


CITROEN  B - 12   ( 1927 )

( CENA  DO  UZGODNIENIA )

         

         

W całości lub na części.


FIAT Spider 124

( SPRZEDANY )

         

         


VOLVO - P  1800

 

( granatowe  pierwsze z lewej )

Cena  40 000,00  zł.

Rok   produkcji - 1969r.

*

( żółte  pierwsze z prawej)

Cena  35 000,00  zł.

Rok   produkcji - 1971r.

 


VOLVO - P  1800 S

Cena - 45 000,00  zł..

         

         

       Rok  produkcji - 1963r.


VOLVO  -  P 1800  ES  Coupe

Cena  -  80 000,00  zł.

         

         

         

 


JAGUAR  XJR - SPORT

Cena   40 000,00  zł.

         

         

    

Rok  produkcji - 1992r.

Przebieg   133  tys.

PLUS   -   drugi   na    części   lub   w  całości.